Hello There

hello my name aten . please respect me i will respect you back
12 years old .
love to laugh .
hate bf snatcher :)

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Thursday 26 April 2012 | 04:01 | 0 comments



Haa . So it's the end . Haha . Saya pun tak tahu entah bila masa saya ni minat dia . Kenal pun tak nak minat . aduii .. Parah betol mamat ni . haha . Tapi takpe la .. Kita boleh kawan kan . And nampak dia dekat sekolah pagi tadi . Adoiyy . Malu nya nak pandang muka dia . Tenung orang macam nak makan je . Seram . Hihi ..

Tetapi ada satu lagi story yang menggembirakan . Tadi pagi masa on the way dari bas nak ke tapak perhimpunan , saya jalan sorang-2 .. Dan tiba-2 sebelah saya ada satu susuk badan . Hishh ! Sekali pandang ! Ya Allah ... ! Hasali laaa ! berderau jantung .. Hish ! Mesti dah kantoi ni yang saya asyek mengintai dia kat bas . Hahaa ! Haiyoo .. Parah . Lepas tu saya pandang lah dia yang ada betol-2 kat sebelah saya masa tu , dia senyum .. Comel tott ! Perghh ! Luruh hati .. haha ! Saya pun hanya mampu senyum , Hadoii ! Malu lah wey . hikhik . Tak pe la . Kita simpan perasaan each other je lah . Jangan luahkan taw ! Okay bye awak ! hihi






/